کتاب گرینگوی پیر

اثر کارلوس فوئنتس از انتشارات ماهی - مترجم: عبدالله کوثری-ادبیات مدرن

در طول سالهای مبارزات شدید انقلابی در مکزیک، یک نویسنده آمریکایی قدیمی آمریکایی از مرز جنوبی کشورش عبور می کند تا در سرتاسر دوران تاریخ، ممکن است سرنوشتی را جستجو کند. او یک مرد ناامیدی تلخ و شک و تردید است. فساد و غم و اندوه، ناپایداری و غم و اندوه امور انسانی را می داند. هدف او ملاقات در مکزیک با Pancho ویلا، چریکی افسانه ای است. با این حال، زندگی برای این مرد عجیب و پیچیده، صفات شدید وحشتناک، دوره های غیر منتظره دیگر را خواهد گرفت. Gringo viejo، novlea جلسات و اختلافات شخصی (و ملی)، برآوردهای احتمالی یک مقصد قابل توجه و حرکتی آمریکای شمالی است؛ تعداد صفحات تعداد علامت های علامت را نشان می دهد. در آنها گهگاه هیجان زده می شود که همه چیز را نجات می دهد؛ بارها دلایل تاریکی برای قدرت و زمین است.


خرید کتاب گرینگوی پیر
جستجوی کتاب گرینگوی پیر در گودریدز

معرفی کتاب گرینگوی پیر از نگاه کاربران

اگر لازم باشد ذهن چند پاره ی ما عشق را ابداع می کند , عشق را تصور می کند یا ادای عشق را
در می آورد , اما بی آن سر نمی کند. چرا که در هنگامه ی این پراکندگی محض , عشق حتی اگر بهانه ای هم باشد , معیاری برای سنجش باخت هامان به ما می دهد

مشاهده لینک اصلی
Gringo Viejo, Carlos Fuentes
عنوان: گرینگوی پیر؛ نویسنده: کارلوس فوئنتس؛ مترجم: عبدالله کوثری؛
اما چه کس از سرنوشت استخوان هایش باخبر است، یا این که چند بار باید به خاک سپرده شود؟ سر تامس براون

مشاهده لینک اصلی
در نهایت، به نظر می رسید که به کتاب می رسید، اما بسیاری از موانع را به دلخواه. فوئنتز باید تمام فاکنر را بخواند و سپس تصور کرد: بنابراین این چگونه است که شخص می نویسد. تا بسیاری از پیچیدگی ها، پارادوکس ها، تضادها، مفهوم ها و غیره از ذات اولیه، اسطوره ای، مبهم و غیره برای من. و متاسفانه مهارت فاکنر در ساختن احساس شما مثل اینکه شما واقعا قلب چیزی بسیار تاریک و مرموز را درک می کنید، چیزی است که شما واقعا نیاز دارید و می خواهید در مورد آن بدانید اما هرگز نخواهد بود. فکر می کنم Fuentes باید ابتدا Heingway را بخواند. همچنین لازم است برخی از پیشینه های تاریخی: مکزیک، پانچو ویلا و آمبروز بیسر، به عنوان رمان ارائه این دو و آن زمین به عنوان شخصیت های اصلی در رمان. این کتاب مبنای تاریخی دارد، گرچه عمدتا در مورد برخورد انقلابی کلاس های اجتماعی مکزیکی با دوز خوب مداخله آمریكا است (كه ما هنوز هم انجام می دهیم). این كتاب نیز به نظر كلیكا در ارائه ی وحشی غرب (وحشی مکزیک) است و کامل قهرمانان، خائنانی و مردان راست دست Clint Eastwood. من حدس می زنم در نهایت، قرعه کشی اصلی این است که آن را نگه می دارد شما رفتن، هر چند با بیش از حد مشتاق. اما شاید اگر شما مکزیکی هستید و یا علاقه مند به مکزیک هستید، ممکن است این یک کتاب بسیار بهتر باشد.

مشاهده لینک اصلی
قدیمی گرینگو برای من عصبی بود. کارلوس فوئنتز چند هفته پیش به هوستون آمد و من را به دیدن او دیدم. او تقریبا همان انتظار Id بود. یک مرد هشتاد و یک ساله بسیار خوش تیپ که رمان های شاعرانه را می نویسد. و کسی که زندگی عمیق را از طریق قسمت های بدن انسان خود تجربه می کند. این ممکن است برای خوانندگان مردش کار کند. این ممکن است برای قطعات قدیمی گرینگو کار می کند از نظر شخصیت های مردانه او مانند Pancho ویلا و یکی از ژنرال ویلا و حتی Ambrose Bierce گفت. اما برای من، زمانی که بخشی از داستان را از دیدگاه هریت وینسلو، مرموز مدرسه آمریکایی شروع به سنین که با Bierce و ویلا به طور کلی صحبت می کرد، کار نمی کرد. دردسر برای خواندن Id برنامه ریزی شده برای خواندن Old Gringo، کتاب Id خریداری در خواندن، و سپس تماشای فیلم. من راهم را به انتهای رمان آوردم و هر صفحه را نادیده گرفتم. و سپس امیدوارم به این ویدئو منتقل شود. وقتی دی وی دی را از پاکت خود گرفتم، متوجه شدم که دی وی دی به صورت نصف شده است. (آیا ممکن است این ویدیو همانند رمان وحشت آور باشد و بیننده قبلی آن را از دست داده است؟)

مشاهده لینک اصلی
یک ماشین دیگر برای کارلوس فوئنتس متاسفم عزیزم شاید ما متولد نشدیم که با هم باشیم

مشاهده لینک اصلی
مرزها نه تنها از لحاظ جغرافیایی، بلکه فضایی داخلی هر انسان را در یک ویتروژن غیر قابل جبران از بین می برند. بعضی از ترس ها ساخته شده اند و مانع از برآمدن خواسته های پنهانی آنها نمی شوند. دیگران، همه غرور، مانع باز بودن دیگران می شوند. در هر صورت، تمام کاراکتر در بیگانه ویجو، رمان که معروف کارلوس فوئنتس در ایالات متحده آمریکا ساخته شده، شجاعت از این مرزها خود خسارت ببین. پارادوکس این است که هیچ کس شادتر از آن نیست. بیگانه ویجو است که بدون شک یک رمان متناقض، در چندین sentidos.Centrado در © دا هر یک از سال 1910، در طول انقلاب مکزیک، کتاب می گوید داستان از ناپدید شدن آمبروز Bierce، CA © روزنامه نگار lebre آمریکا به سفارشات از Hearst (پدر مطبوعات زرد). اگر چه دایره المعارف می گویند مخالف، شاید جذاب تر بیرس که هرست است: انجامید، بدون هشدار، در مرز با کارشناسی ارشد © jico و internó در جهان پر هرج و مرج خود را از باد و شن و ماسه برای خوب است. رمز و راز هنوز مورخان را منتشر می کند، اما ادبیات به طرز معجزه آسایی به نگرانی های واقعی واقف است. بنابراین، Fuentes تلاش می کند توضیح کاملا داستانی اما قابل اعتماد از این واقعیت عینی از تاریخ آمریکا است. نتیجه یک داستان فریبنده است، گرد و غبار و خشک به عنوان بیابان که در آن می گیرد. Destajado شده توسط صدای و صداها را از مبارزات مردان برای tierra.Al مانند عرق خود و شخصیت رنج می برد، رمان به نظر می رسد برای عبور تعدادی از مرزها. Genà © غنی، به عنوان حداقل: اگر یک نمونه از رئالیسم جادویی وجود دارد و چند بحث به respecto- آن به اندازه کافی به نظر می رسد وجود دارد. اتفاق می افتد که یک ابر رویا تاریخ را دربر می گیرد؛ واقعی و خیالی هستند اشتباه گرفته و زمان به نظر می رسد از هر یک از برس داله قرار می گیرند: تحریف شده و تکرار چرخه. شخصیت ها نمی توانند بر برخی واقعیت های گذشته یا آسیب های فرزند خود غلبه کنند. و به این ترتیب، تحت تاثیر روشنفکر طاس فروید و لوله، گفتمان ها و اقدامات در مورد خود و پیشبرد به کیسه تلو تلو خوردن، circularmente.Para بزرگترین لذت از روانکاوان، تمام عمل می گیرد در فضا، حافظه مبهم و متناقض از هریت اسمیت، یک معلم که برگ زندگی رضایتبخش خود را در آمریکا به ± AR به عنوان یک حاکم در یک ملک غنی مکزیکی می آموزد. به محض ورود، به encuenta نابود شده توسط سربازان پانچو ویلا و انتخاب بیشتر اما به آنها ملحق او نمی باشد: نقطه دقیق که در آن داستان خود را درگیر با بیرس، با نام مستعار بیگانه Viejo.Esto، همراه با روایات گسترده است از Arroyo (عمومی ویولیستا است که از gringos استقبال می کند)، تقسیم داستان و اتخاذ هماهنگی. از آنجا که، به طور ناگهانی، داستان قهرمان مورد نظر را در فراموشی سپری می کند تا جهت دیگر را بگیرد. سپس بافت را نشان می دهد رمان ناپیوسته و ناقص: آن را از چند صداها و دیدگاه، که تسهیل ساخت و ساز از یک محیط حقیقی فونت، شامل که در آن مرز بین گذشته و ادغام است. که در آن خواننده باید با قطعه قطعه، reconstuir انحلال realidad.Esta توصیف، محدودیت های آن و قوانین آن، جهان نیز © N در نثر از منابع منعکس شده است: سبک خود گیج کننده و گاهی اوقات حتی غیرگرامری است. طول بیش از حد از جملات، به چه زبانی latoso که هدف آن بیشتر POA © تیکو و psicológico آنچه که ممکن است و یا دست زدن must- و بی دقتی از تبعیت دشوار به خواندن بیش از حد libro.A افزودنی بالا ناسازگاری خاص: بارها، داستان های شخصیت ها متناقض هستند. این می تواند دنده شاید استدلال با razón- که حتی در زندگی واقعی، خاطرات از حوادث از فردی به فرد دیگر متفاوت است، و جهان را به چیزی هدف دست نیافتنی. علیرغم همه چیز (و بر خلاف واقعیت)، رمان توسط یک واژگونی بسیار غیر طبیعی مطرح شده است. این اتفاق می افتد که، هر آنچه کشور از شخصیت همه به همان شیوه صحبت می کنند: به عنوان mejicanos.Aunque بنابراین، مرز بین آنها و گرینگو به نظر می رسد ناپدید می شوند، فوئنتس کند برای یک لحظه متوقف نمی شود، خواننده فراموش محدودیت -در رمان در نظر گرفته شده teorÃa- desmoronar: اینجا © Llos جدا اطمینان، کارشناسی ارشد © آمریکا jico. و این خنده دار است: اول به نظر می رسد به عنوان عقب مانده، بی رحمانه و کثیف، اما با یک منبع بی نهایت از فرصت ها برای مسافران که می خواهند به نوبه خود رادیکال به زندگی خود را. همه اینها، اگر چه کار مکزیکی است. شاید او © STA بزرگترین از بسیاری از تناقضات که عبور از libro.En هر صورت، آن است که، مثل شخصیت، برای عبور از محدودیت های راحتی (خواننده، در این مورد) و تجربه این پیچیدگی اول دست پس از همه، همیشه دوز شجاعت برای انتقال آستانه یک کتاب جدید طول می کشد.

مشاهده لینک اصلی
من مدتها احساس تحسین آمبریز بیسرز را داشتم، بخشی برای او به عنوان نویسنده، و همچنین به دلیل آن بود که او در طول انقلاب به مکزیک رفت و در نهایت بدون ردیابی ناپدید شد. رمان Fuentes رمانتیک فوق العاده ای از ناپدید شدن و مرگ خود را که در حال حرکت و واقع بینانه است می دهد. چه کسی می داند در چه راهی بیرس جان می گیرد، اما من می خواهم فکر کنم این اتفاق افتاد چیزی شبیه این.

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب گرینگوی پیر


 کتاب اصول و تکنیک های داستان نویسی نوین در جهان (جلد اول)
 کتاب چهره ی پنهان عشق
 کتاب دیوانه ها در زمین بازی
 کتاب بکت،پایان بازی نوشتن
 کتاب نظریه سیستم ها و تغییر پارادایم در جامعه شناسی
 کتاب درآمدی بر فهم جامعه ی مدرن _ کتاب چهارم