کتاب دیوار

اثر ژان پل سارتر از انتشارات جامه دران - مترجم: صادق هدایت-ادبیات مدرن

The Wall, the lead story in this collection, introduces three political prisoners on the night prior to their execution. Through the gaze of an impartial doctor--seemingly there for the mens solace--their mental descent is charted in exquisite, often harrowing detail. And as the morning draws inexorably closer, the men cross the psychological wall between life and death, long before the first shot rings out.

This brilliant snapshot of life in anguish is the perfect introduction to a collection of stories where the neurosis of the modern world is mirrored in the lives of the people that inhabit it.


خرید کتاب دیوار
جستجوی کتاب دیوار در گودریدز

معرفی کتاب دیوار از نگاه کاربران
Le Mur = The wall, Jean-Paul Sartre
A collection of short stories published in 1939 containing the eponymous story @The Wall@ is considered one of the authors greatest existentialist works of fiction.
Contents: @The Wall@, @The Room@, @Erostratus@, @Intimacy@, @The Childhood of a Leader@
تاریخ نخستین خوانش: سال 1974 میلادی
عنوان: دیوار؛ نویسنده: ژآن پل سارتر؛ مترجم: صادق هدایت؛ نخستین بار، 1324؛ چاپ دیگر: تهران، امیرکبیر، 1351؛ در 131 ص؛ همراه چند داستان از نویسندگان دیگر؛ این ترجمه بارها منتشر شده است
عنوان: دیوار؛ نویسنده: ژآن پل سارتر؛ مترجم: داریوش سیاسی؛ تهران، 1349؛ انتشارات شهریار، در 350 ص
عنوان: دیوار؛ نویسنده: ژآن پل سارتر؛ مترجم: پرویز شکیب؛ تهران، انتشارات شهریار، در 320 ص؛ انتشارات دنیای کتاب در سال 1382، در 320 ص، شابک: 9643462145؛
ا. شربیانی

مشاهده لینک اصلی
دو داستان دیوار و کور و برادرش، خیلی عالی بودن.
دیوار، به خاطر تأمل های بی نظیر سارتر در مورد مرگ، و نقش اون در بی اهمیت شدن همه ی شؤون روزانه ی ما.
و کور و برادرش، به خاطر توصیف ریزبینانه ی رابطه ی توأم با احساس گناه دو برادر و حالات روحی برادر بزرگ تر.

داستان های دیگه هم بد نبودن.

مشاهده لینک اصلی
اگر من مجبور بودم یک موضوع مشترک را در پنج داستان کوتاه در این کتاب تهیه کنم، باید خودکفایی شود. مطمئنا خودآموزی سارتر نه تنها از شرق آتن و بودا متفاوت است، بلکه نزدیک به آنها مخالف است. هر داستان کوتاه، مقابله قهرمانان را با پوچی کامل از زندگی نشان می دهد؛ و هر شخصیت از روابط پیچیده هدیه ای که از طریق انتخاب مسیر متفاوتی از خودشان اجتناب می کنند، رد می شود. برخی از طریق ویرانی ویران کردن، برخی از طریق صمیمیت خود تایید. این یک کتاب عالی است، نوشته شده با شخصیت های زیبا و کارآمد واقع بینانه است. اگر چه من همیشه @ Realistic @ را به عنوان یک جنبه مطلوب یک داستان نمی دانم، این بار به وضوح در این زمان کار کرده است.

مشاهده لینک اصلی
â € œI من کلمات خودم را خواستم. اما آنهایی که من استفاده می کنم از طریق من نمی دانم که چند وجدان. »Jean-Paul Sartre، The Wall تمرکز من بر روی یکی از عنوان های عنوان کتاب - The Wall است. این داستان اگزیستانسیالیست احساس یک فیلم شگفت انگیز در سیاه و سفید به شدت؛ پروس به همان اندازه پخته شده است که به آن می گوید و در اول شخص گفته می شود. صحنه باز می شود در یک اتاق بزرگ با اتاقی با دیوارهای سفید که در آن راوی، Pablo Ibbieta، مردی است که ما می توانیم با یک صورت نازک، چاق و نرم، موهای نرم و نرم به نظر بیاییم و کمی نگاه کنیم مانند آلبر کامو یا هامفری بوگارت - تجسم در نگهداری با تن یکی از فیلمهای سیاه و سفید دهه 1940 مورد بازجویی قرار گرفته و همراه دو مرد دیگر محکوم به مرگ شد. سه نفر محکوم به یک انبار با نیمکت و تشک، یک اتاق سرد و خفیف و بدون علامت گرما یا بشریت گرفته می شوند. داستان در این اتاق انبار سخت، دنج و زشت باز می شود. ناپاکی و ناامیدی، هر کس؟ سارتر ما را از شب و شب با پابلو و دو نفر دیگر محکوم می کند: تام، که دارای گردن ضخیم است و در اطراف وسط چربی است (پابلو تصور می کند که گلوله ها و یا هلی کوپه ها به گوشت خود برسد) و خوان، که جوان است و هیچ کاری انجام نداده است، جز برادر کسی که توسط مقامات می خواهد. ما به عنوان پابلو و تام و جین تماشا میکنیم و پیر و خاکستری میشویم؛ ما بوی ادرار را هنگامی که تام ناخودآگاه شلوار خود را؛ ما می شنویم تام صحبت از مردان انجام شده توسط کامیون اجرا می شود برای نجات مهمات. دکتر وارد اتاق و ارائه سیگار و می پرسد اگر کسی می خواهد یک کشیش. هیچ کس جواب نمی دهد پابلو خواب می برد و بیدار می شود، بدون فکر کردن به مرگ و یا ترس - آنچه که او با آن مواجه است بی نام است؛ واکنش او فیزیکی است - گونه هایش سوزانده و سرش درد می کند. در همین حال، دکتر، که توسط پابلو به عنوان بلژیکی نامگذاری شده است، طول می کشد پانویس Juans و در نوت بوک خود می نویسد. همه چیز بالینی است همه محاسبه شده است سرماخوردگی نفوذ میکند - دکتر به نظر آبی رنگ است. پابلو می بیند که او در عرق خیس شده است. سارتر آثار فلسفی مانند Being and Nothingness را نوشته است که در آن بی معنی زندگی و واقعیت مرگ را در مفهوم مفهومی می نویسد، اما در این داستان، ایده هایش به گوشت و خون داده می شود. هسته این داستان، همه سه مرد هستند که با خودشان مرگ. خوان شیدا تام گفتگو می کند تا او بتواند خودش را تشخیص دهد، یعنی به عنوان راهی برای تقویت حس خود در جهان صحبت می کند. او می گوید چیزی اتفاق می افتد که او نمی فهمد: مرگ برای تام خالی است. و همچنین برای پابلو، که مشاهده می کند که چگونه دکتر وارد چاه به بدن تماشا، bodies بدن در حالی که هنوز زنده زنده در حال مرگ است. پابلو به یاد می آورد زندگی به عنوان اگر جاودانه زندگی می کند و نشان می دهد که زندگی ابدی خود را صرف زندگی، هر چند چیزی از دست رفته، او هیچ چیز را فهمید. در ضمن، تام چوب نیمکت چوبی را به عنوان دست زدن به مرگ لمس می کند. حالا که پابلو به دنبال چیزهایی از طریق لنز مرگ است، اشیاء کمتر متراکم می شوند - چند ساعت یا چند سال همگی زمانی اتفاق می افتد که شما توهم را برای ابدی از دست داده اید. پابلو آرام وحشتناک، فاصله ای از بدنش احساس می کند؛ احساس او بودن با بدن او همانند آن است که او به یک حشره بزرگ عادت کرده است. احساس بدن خود را به عنوان یک علف هرز عظیم - چگونه انزجار و بیگانگی. فقط در صورتی که شما تعجب می کنید که آیا این اگزیستانسیالیسم است، این اگزیستانسیالیسم است. دکتر اجازه می دهد همه آن را بفهمند که 3:30 است. با اشاره به زمان، خوان آن را از دست می دهد و تبدیل به هیستریک می شود، اما پابلو به سادگی می خواهد به صورت پاکیزه بمیرد. بعد از مدتی، نگهبانان تام و خوان می آیند. پابلو عکس هایی را که در حیاط اخراج شده و می خواهد فریاد بزند، می شنود، اما دندان هایش را می سوزاند و دستان خود را در جیب هایش می گذارد تا تمیزش کنند. منظور این چیست که پاک شود؟ ما چیز خاصی را ارائه نمی دهیم. پابلو به طبقه اول منتقل می شود، جایی که وی با داشتن محل رکورد یک رامون گریس میتواند زندگی کند. از این نقطه چه اتفاقی می افتد؟ پیچیدگی، پیچ و تاب، یعنی یک داستان غم انگیز، نگران کننده، بیگانگی و مرگ است. لطفا دیوار را بخوانید. شما سرد خواهد شد؛ شما یک تجربه اگزیستانسیالیست خواهید داشت، شما فقط می توانید خیلی سخت خندید و در نهایت شروع به گریه کنید.

مشاهده لینک اصلی
وجود، بخش، inertia عمل ما از لحاظ اجتماعی و اقتصادی با جوامع انسانی تا آنجا که مربوط به بشریت است، نگران هستیم. بزرگترین عدد همان نام با کتاب @ Wall @ است.

مشاهده لینک اصلی
شما باید عاشق Sartres objectification از زنان. من کاملا فکر می کنم سارتر یک مرد الاغ بود. Exempli gratia:Her tail کوچک است، بله، بسیار کوچکتر از من، اما شما می توانید بیشتر از آن را ببینید. همه چیز در اطراف، زیر نوک تیز خود را، دامن را پر می کند، فکر می کنید آن را ریخته، و علاوه بر آن jiggles. @ جهنم دیگر مردم است ... افراد دیگر که نمی توانند از غنیمت خوب جیگگی قدردانی اگر امروز Sartre زنده بود، من مطمئن هستم که این نظر پنج یا بیشتر از معادل آن را به معنی فراماسونری فرانسوی دارد (شاید یک درخشش خیره کننده ای باشد). در حقیقت، چگونه می توانید کسی را که احتمالا بیشترین تاثیر را در موسیقی رپ در این قرن دارد، قدردانی کنید، هنوز هم 20 سال بعد از مرگش؟ اجازه دهید من را نشان دهم: اولین مثال من در سال 2005 اتفاق افتاد، با آهنگی که از سارتر معروف از تهوع (و ایده ای که او مرد الاغ بود) نقل قول نقل قول: سارتر: @ من وجود دارد. آن شیرین، خیلی شیرین، خیلی آهسته @ نوجوانان: @ اوه من آن را دوست دارم که او کار که پشت / من نمی دانم که چگونه به عمل \\ حرکت آهسته برای من \\ حرکت آهسته برای من \\ حرکت آهسته برای من \\ حرکت کند حرکت برای من. @ حرکت آرام شیرین در واقع. به همین دلیل من وجود دارم! برای اینکه بیشتر به این نکته توجه داشته باشیم، ما مثال خوبی از Lil Jon و Eastide Boys ها را با شعرهای زیر می بینیم: @ به من ببخشید که کم می آورید \\ شما ترسیدید که ترسیدید \\ Drop ass را به طبقه \\ شما ترسیدید که ترسیدید / اجازه دهید ببینم شما کم میشوید؟ شما ترسیدید ترسیدید؟ آلبر کامو و ژان پل سارتر با توجه به \\ \"abserd abserd \\\" متفاوت بودند. متأسفانه، جامعه رپ احساس کرد که این شکاف بین کامو و سارتر در نتیجه یکی دیگر (احتمالا خشونت آمیز) دوگانگی دنیای رپ. برای جلوگیری از این، اصطلاحات نهایی تغییر یافتند، البته تغییر آهنگ به شدت تغییر کرد، و همچنین در برداشتن 20 آیه دیگر، تنها داستان داستان کوتاهی از کراکن بود که از هر بحث فلسفی عمیق جلوگیری می کرد.

مشاهده لینک اصلی
این است که من £ من \"من ± Î¯Î½Î¿Î½Ï Î¿Î ÏƒÎ¹ÎºÏŒÏ Î ± کنم من این است که من € Î³Î¹Î Î®Î½Î¹Î ÏŒÏƒÏ ‰ Ï € من\" من ... من ... من € Î ± Î¾Î¹ÏƒÎ¼Î¿Ï Î ± من \"من ± Ï € οÎ'ÎμÎ¹ÎºÎ½Ï Î® μÎσΠ± Î ± Ï € οιό ... من\" من \"من · من، من Î ± Ï ... \"ή من من» انتخاب ικών £ · · ¬ \"من ‰ Ï. Ï Ï Ï Î³Î³Ï † Î ± من، من ± I، II ... μίζÎμι Î ± من \"من 5 ± ικών γήμΠ± من\" من · من \"من ... من € Î · من، κά ή ± Î¯Î½Î¿Î½Ï ÎœÎ Ï € Î ± ιÎ'ικά γίΠمن \"من ... من € Î¿Î¯Î¿Ï ... من \"من ± من ... من νόνÎμÏ، ÎμμÎμίÏ، پوشه ίÎ'ιοι من سایت\" βίÎ، Î¼Ï ... • ¹ € | من ± ίμΠ\" branch_mapping_dlg_condtion_items_update_defaultConditions_zero من ... من € νÎÎ¿Ï ... νοι ιμοκΠدوم من \"من من من άξÎμιÏ، ± Î من، من ± Ï † من ... من € σικά I II € ή دوم ÎμίμΠ± من \"من من\" οιμοι Î ± Τι فرم ¹ II من من \"من، من € | νίÎ'ιΠ€ ÎμιÎμÏ، â Î'ιώνονÏ\" Î ± من \"من · من، من ... شلیک نیم Ï ± £، branch_mapping_dlg_condtion_items_update_defaultConditions_zero Ï € ï »ÎÎ³Î¿Ï ... ¹ من\" من · ÏƒÏ Î¿Ï Î® Î ± من \"من ± ‡ ± Ï من\" من · من \"νο من\" من · من ... این است که من این است که من † ¬ìŠ¤ì-، Î ± من، ή Î »من» من، ÎμίμΠ± من \"من ± من\" من ± Î'ικΠσμÎνοι Î ± CD این است که من ± \"من من» من شلیک نیم οι..ÎÏ \"دوم پوشه € ιών ½ پوشه οΠσικοί Î ± Î ± من\" ή این است که من ‰ من \"من £ 5 ικών · · ¬\" من ‰ Ï ÎºÎ¹Î½Î¿Ï Î½Ï \"من ± Ï € íšŒì ‰ من\" من ± من، من € Î ± Ï € Î Î½Ï ¬Î½Ï ‰ من \"من\" من γμÎνÎμÏ ±، Î »من» Î ± Ï € 회ì \"از κονÏ\" E | σÎ- ΜΠ\"من این است که من € οίοÏ، σÎ- II من من \"من، من\" من شلیک نیم، Î ± Ï I، II ... μίζÎμι من من ‰ من، من ‰ Ï IOE ή Î ± Ï € من من من ... شلیک نیم ± Î¯Î½Î¿Î½Ï ± کنم من من \"Î½Î¬Ï · من\" من · من، من ... شلیک نیم £ ± Ï ‰ من \"من ... من € ï» Ï € νοικιΠ€ | IY \"من من: Î'Ï Î¿Î ± ¹» من οθάνΠ± من \"من ‰ Ï Ï † ... »Î ± ‰ κισμÎÎ½Ï من\" من · من، من € ™ ίοÎ'ο من \"من ... من € Î ± Î½Î¹ÎºÎ¿Ï ÎμÎ¼Ï † من من ...» Î¼Î¹Î¿Ï ... من \"من ± βιώσÎμι · من، من οσμονή\" من ... من Î ± Î½Î¬Ï \"من ... من\" من · من، من ± Ï € μονή من \"من ·، ήνιÎ\" من ÎμσΠ· من، \"من ... من. ν σκÎÏ † من \"من ± من\" من ± Ï ¬ìŠ¤ì- νίÎ'Î ÎœÎ، Î¬Î½Î¸Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï Ï € Î¾Î¯ÏƒÎ¿Ï ÎμθάνÎμι؛ این است که من \"من من من\" من · من ChrispasChannel ΡάβνΠ± Ï € ï »من\" من ...؛ 5 / 5Το οκίνΠ‰ ¬ \"γιÎ: Î'Ï من من ± ÎºÎ ÏƒÎ¹Î¼Î¿Ï III ή Î ± Ï € Î ± کنم من Τι\" ÏŒÎ³Î¿Ï فراتر از \"من من من κά ... من\" من · من، من € Ï € Î¿Î¯Î¿Ï Î¼Î¬Ï Î ± Ï € άι μιΠدوم ... این است که من € ή νόσο I II € Î ± Ï Î½Î¿ÏƒÎ · من »...\" من Î ± Ï Î ± Ï ... دوم ± \"νο من من ± ζÎμι Ï € کنم من ± \"Î ± Î · æ € | من I II € Î ± Ï ÎμίμΠ± من\" من Ï € Î ± من \"من»؛ Πόσο Î ± Ï € کنم من Ï € IOE DOGEUR ± Ï € Î ± من \"من Î ± Î³Î¬Ï €. 5 / 5I όσÏ-من \"من ± من\" من: \"من ± μÎνΠ± من\" من € Î ± Ï € Î ± من ... من \"من Î'ιή من · Î ± â € | Terios ... μίζÎμι Î¯ÏƒÏ \"Î ± Ï € من\" II I ± من \"من ... من ... Î½Î¹Î¿Ï ... این است که من ± کنم من این است که من ± من \"من ± کنم من μοιάζÎμι † Ï Î¤ÏŒÏ، ¹ Ï\" من یک «من Î¾Î¹Ï \"¼ë من\" من ... £ σÎζÎμ پایان! این است که من \"من · Î ± من\" من ομική ... شلیک نیم است که من ± من \"من ±\" άÎμι Î ± ... Î'οσίΠ؛؛ 5 / 5ΟικÎμÎ¹ÏŒÏ \"من · من\" من ±: άββΠ»من» Î ± ΜΠ† ÎμÎ¼Î¹Î½Î¹ÏƒÏ \"ον Î'ιήγΠ· Î ± â € | Î'Ï من من ± κΠ± (من ® Τιμή € Ï ‰ من، 2) من € Î ± Ï € IOE Î¹Îºî® Î ± Ï € من \"άσÎμι Î'Îμσμά من\" من ... Î³Î¬Î¼Î¿Ï من ... من \"Î ± Ï Î ± Ï ‰ Ï Î¯ÏƒÎμι، μιΠ± من، من ± Ï € من\" من £ Ï ‰ من، ÏƒÎ¹Î¼Î¿Ï من \"من · من، من ... νÎ'ÎÎμι ï € Î Î¯ÏƒÏ ± \"¹ من\" من من من κά Washupito ... من \"من. ΠάÎ'Πόσο من، من »Î ± Î¯Î½Î¿Î½Ï پایان من ± من ... من\" άι ؛؛ 3 / 5Î- Ï € Î Î'ΜΠ± · من »Î®Ï ÎμνόÏ، Î ± کنم من · من: Novasports\" من »من ... من\" من ± Î ¿½ ήνιΠ\"ÎμνÎσÏ\" قطر ο Î'ιήγΠ· Î ± من \"من ... Î²Î¹Î²Î Î¼Î¹Î¿Ï ...». ÎœÎÏƒÎ Ï € Î ± Ï € Ποί ± · من \"من € Î Î'ΜΠ± · من» Î®Ï ± من \"من · من من · من ‰ Î®Ï NEOS ÎμνόÏ، ¹ »من ικό\" Î¹ÎºÎ¿Ï یک «Î ± کنم من · من» â € | Οι من من Î¤ÏŒÏ \"قطر،« من € Î · I II  »ÏƒÎºÎÏÎμιÏ، Î ± Ï · Î ± Î½Î¸Î¬Î½Î¿Ï ... سانتورینی Î¿Î¼Î¿Ï † من ... من Ï † ï» Î ± من \"من ¿Î¹Î'Î¹Ï € ÏŒÎ'Îμιο من من من »ÎμγμΠ± Î ± کنم من من\" من »من · Î ± من\" من ± Î¹ÏŒÏ \"من · من\" من ± من \"من ·، κά ‰ ë²ì شلیک نیم ‰ Ï IOE من من ‰ من، ÎºÎ¬Î½Î¿Ï ... من \"من ± γκÎμÎºÏ Î¹Î¼Îνο Î'ιήγΠ· Î ± من\" یک I € Î «Î ± کنم من · من من» من »¸ê³ γιΠمن\" من ... من ± من \"من. £ 4 / 5I branch_mapping_dlg_condtion_items_update_defaultConditions_zero درجه سانتی Î®Ï »من» Î ± Î²Î¬Î Ï ‰ 4/5 * ± من \"من Ï € ï» این است که من € Î Î ± من \"من III ή Ï € Î ± من\" من \"ÎÏÎμι · من Î ± Ï € من ... من\" من · من ... شلیک نیم ± £ ÏƒÎ¹Î¼Î¿Ï این است که من این است که من Î ± Ï Ï € † γÎμι Î¼Î¹Î ÏƒÎ¯Î Î³Ï Î »Î ± من\" من ±، σÎ- ± Î½Ï \"دوم ÎμσΠ· ¹ من \"من Î ± Ï € ΠοίοÏ، فراتر ± Ï € ï» این است که من € οÎ'Î¿ÏƒÏ \"من\" من ... branch_mapping_dlg_condtion_items_update_defaultConditions_zero · ν ÏŒÎ Î¤ÏŒÏ € Î¾Î¯ÏƒÎ¿Ï Î · من ... شلیک نیم من من من من ± Î Î ± Ï € ï »± Î من\" من Î ± € Î¿Î¹Î¿Ï \"ماشین من € Î ± άγονÏ\" از یک «Î¼Î¿Î¯Ï ± » من »من» من · branch_mapping_dlg_condtion_items_update_defaultConditions_zero Î'ώσÎμι ½ من \"من من من σμό من \"من ... من من € Î ± من ... من € Ï ... دوم ±\" νο σÏ، κάνÎμι Î ± Î Î¤ÏŒÏ € Ï æ ... € | من \"Î½Ï ‰ Ï Î¯Î¶Î¿Î½Ï\" من ± من، \"من € Î ± Î¹ÏƒÎ¼ÏŒÏ من من νÎμιÎ'Î \"من € οιÎμί فراتر از\" من · من ... دوم · من »Î® λ ήθÎμιΠ± من \"من · من، من € Î ± ¾ · من، € Ï ... III \"من\" κών، βάσÎμιÏ، ± من \"من · من، من» ήθÎμÎ¹Î ÏƒÎ¹Î¼Î¿Ï Î'Ï من من ή.

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب دیوار


 کتاب اصول و تکنیک های داستان نویسی نوین در جهان (جلد اول)
 کتاب چهره ی پنهان عشق
 کتاب دیوانه ها در زمین بازی
 کتاب بکت،پایان بازی نوشتن
 کتاب نظریه سیستم ها و تغییر پارادایم در جامعه شناسی
 کتاب درآمدی بر فهم جامعه ی مدرن _ کتاب چهارم